Als m`n versterker hard staat en m`n muziek staat uit zoemen en piepen m`n boxen?

Hoe kan ik dit probleem verkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ruisfilter ertussen zetten.
Kabels niet te lang en opgerold en niet vlak bij een apparaat die storing zou kunnen veroorzaken zoals bv, koelkast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Problemen met de aarde of de kabel is slecht. Check ook je volumeregeling op je PC, wellicht staat deze erg zacht in tegenstelling tot je speakers?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk is dat niet te voorkomen. Het lijkt mij "ruis" wat versterkt wordt. Het enige wat je kunt doen is de volumeknop minder ver open zetten.
jc54
12 jaar geleden
Alle antwoorden hierboven + kijk of je kabels niet opgerold zijn want dit kan dan werken als een spoel en dus ruis van fm signalen op pikken

Heb ooit gehoord dat iemand via zijn versterker stemmen hoorde terwijl er helemaal geen radio of iets van geluid moest uitkomen. Wat bleek het was een radio programma wat via de kabels binnen kwam.