Ik wil mijn. Ipod jailbreaken via felixburns maar kan er iets fout gaan?

Ipod touch 8c117

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik wil het via de ipod zelf doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Want op de computer gaat get steeds verkeerd ik wil graag net het zelfde jailbreakme.com maar is greenpoision gevaarlijk voor mijn ipod of kan het daar ook mis gaan

Antwoorden (3)

De garantie verloopt en hij kan bricken waardoor je er niks mee kan doen .. Dan gaat hij ook niet meer aan en omdat je hem dan hebt geprobeerd te jailbreaken krijg je ook geen nieuwe of je geld denk ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan hij niet worden hersteld
Hallo welke ipod heb je de 4g , in dat geval ga naar www.jailbreakme.com OP je itouch en binnen 10 sec is het KLAAR
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee 3g
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mn zus wil ook haar ipod jailbreaken die heeft 4g maar is dit niet gevaarlijk
Er kan inderdaad van alles fout gaan als je niet weet wat je doet, dus ik zou eerst maar eens goed kijken wat je moet doen voordat je eraan begint!