Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik Spotify muziek streamen met Iphone?

Ik heb een Iphone 4 en heb hier het programma "Spotify" op staan (premium). Ik gebruik de ipod functie dus nooit meer omdat ik via spotify veel makkelijker en sneller mijn muziek kan vinden en afspelen. Nu wil ik graag deze muziek afspelen in de woonkamer over mijn "Bose 321" systeem. Hoe kan ik dit het makkelijkst doen? Ik ken "Sonos" maar is erg duur. Zelf zat ik te denken aan een "Airport express" van Apple, maar hoe stream ik dan mijn muziek direct vanaf mijn iphone (dus van spotify) naar de airport express? Ik heb iets gelezen over "airfoil" maar begrijp niet hoe dit werkt.... Ik wil mijn iphone dus gebruiken als afstandsbediening, en wil er geen computer voor aan hoeven zetten, anders kan ik net zo goed mijn laptop op mn Bose321 aansluiten en via "remote" de muziek van mn ipod afspelen.

Iemand een duidelijke uitleg? Is Airfoil een optie, zo ja hoe werkt het en wat kost het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
847

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik doe het anders.
Er gaat een geluidskabel(of evt een een airport express) van mijn pc naar de hifi installatie.
Het gratis spotify bedien ik dan met de app remoteless.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, maar dat geeft nog geen antwoord op mijn vraag. Jij bediend je pc dus met de app.
Ik wil mijn spotify via mijn iphone bedienen, en zo direct, dus zonder tussenkomst van een pc, streamen naar een airport express.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding