Waarom speelt mijn kitten niet?

Ik heb nou een kleine week geleden een kitten uit het asiel opgehaald. Hij is acht maanden oud nu. Hij eet en drinkt gewoon normaal, maar hij wil niet spelen. Heeft iemand een idee hoe dit kan?

een jaar geleden
1.4K
Rieneke1
een jaar geleden
Hoe bedoel je? Speelt hij niet met speeltjes die op de grond liggen, of speelt hij niet met jou? Heb je verschillende speeltjes uitgeprobeerd? Je weet dat je een speeltje aan een hengeltje of een touwtje van de kat af moet bewegen? Hoe is zijn verdere gedrag? Is hij op zijn gemak? Zo gesteld is je vraag niet echt te beantwoorden.

Antwoorden (1)

Het is een hele overgang, van een kaal asiel naar een warme huiskamer. De kitten is 8 maanden ,zoals je aangeeft, en is waarschijnlijk niet goed gesocialiseerd. Hij heeft veel meer tijd nodig dan een kleine week om zich helemaal aan te passen en volledig zichzelf te zijn.
een jaar geleden