mijn hamster wil niet van de trap af van zijn kooi ,of op, probleem is dat zijn voedsel beneden ligt.. gaat hij nog of..?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe lang heb je hem al, en is hij al gewend aan deze kooi? Met andere woorden: is het een nieuwe situatie voor hem, of gaat hij inééns niet meer de trap af in de kooi waar hij al een tijdje leeft?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou ik heb hem pas vandaag .. maar hij is net de trap op en af gegaan haha,ik heb er een beessie op geplakt van de AH zodat hij wat meer grip en steun heeft.. heel erg bedankt!

Het beste antwoord

gee hem de tijd om het leren leg op de trede van de trap wat eten zodat hij gelokt wordt om naar boven of beneden te komen
maar laat hem niet verhongeren als hij het nog niet wil doen maar blijf gewoon proberen misschien is hij wat bang
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kan een beestje niet dwingen te doen wat jij leuk vind dat hij doet
haal t trapje weg en laat het beestje gewoon eten en drinken op de grond
misschien dat hij er niet aan toe is
je moet hem de kans geven eraan te wennen