Mijn konijn is zwanger en moet een nest maken maar de buren leggen soms luide muziek op is dit erg?

Mijn konijntjes hebben net gepaard dus binnen 4 weken hebben we baby konijntjes maar mijn buren leggen soms luide muziek op en trappen met de bal tegen de haag waar de konijntjes hun nest gaan maken. Wat moet ik hier mee doen of kan dit niet zo veel kwaad?

3 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
3 jaar geleden
Wat ga je met alle baby konijntjes doen?
RobinDeceuninck
3 jaar geleden
We zouden er 1tje bij de mama en papa houden en de rest naar andere mensen geven.

Antwoorden (1)

De muziek is het ergste niet, maar probeer het hok een eind verder te zetten. Houd het hok minstens één meter van het hek af en zet eventueel nog een schot tegen de heg. De konijnen zullen hun nestje pas op het eind maken. Geef ze meer als voldoende hooi, want dat vinden ze het fijnste en het warmste. Dat vermengen ze ook met hun haren tot een veilig en warm hokje
Succes met je jonkies, zorg er goed voor en geniet ervan.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
RobinDeceuninck
3 jaar geleden
Oké dankuwel! Ik had gelezen dat ze door teveel lawaai stress kunnen krijgen en de kleintjes zouden kunnen afstoten.