?wie weet een dierenarts die ik in termijnen kan betealen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Rieneke1
6 jaar geleden
Ik denk dat je het best wat rondbelt in je omgeving. Maar als je niet bekend bent bij de arts zal het moeilijk worden. Ze hebben begrijpelijkerwijze gin zin achter hun verdiende geld aan te moeten lopen. Wellicht is het een idee wat spullen op marktplaats te verkopen, en/of vrienden en familie om een lening te vragen? Succes!
Rieneke1
6 jaar geleden
http://www.quidemcarus.nl/

Antwoorden (2)

Bij de meeste dierenartsen kan dit wel, als je daar vaste klant bent. Ik heb bij 2 verschillende gezeten en bij beide kon ik het in termijnen betalen, of op een later moment betalen/overmaken.
6 jaar geleden
Als je je paspoort of een ID achterlaat kan je denk ik overal wel in delen betalen.