mijn hond is gemisch gecastreert en heeft daardoor een castratie vacht gekregen blijft dat zo?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K
jodyenboyke
6 jaar geleden
Vraag dit na bij je trimster. Afhankelijk van ras en vacht. Plukvacht of scheren. Eenmalig chemisch gecastreerd? Geen duidelijk antwoord op te geven. Zelfs bij dezelfde rassen is de uitkomst verschillend, bij de ene geen of nauwelijks verschil en bij de andere....

Antwoorden (1)

Er zijn 2 soorten chemische castratie: met een injectie (werkingsduur tot 6 weken) en met een implantaat ( werkingsduur tot 1 jaar).
De oorspronkelijke vachtstructuur zal dus terugkeren na respectievelijk 6 weken of 1 jaar, naargelang het soort castratie dat u gekozen hebt.
Z512099
6 jaar geleden
jodyenboyke
6 jaar geleden
+ snap de min niet maar ja....