kan een poes een miskraam hebben?

Als mijn poes een miskraam zou hebben, is de buik dan dik? net als een zwangerschap? of zie je het niet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
10.6K
fremar
9 jaar geleden
http://nl.jsxys.com/Cats/cat-health/1002047554.html
Rieneke1
9 jaar geleden
Hoe bedoel je? Je bent niet zeker of je poes drachtig was of is, maar ze heeft wel een dikke buik?
Hoe komt ze verder over?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit kan zeker. Dierenarts altijd contacteren bij twijfel!

Het beste antwoord

Een kat kan zeker wel een miskraam krijgen. Hoe dik ze dan is, is afhankelijk van hoe ver ze is in haar dracht. Denk je dat er iets mis is met je kat? Een echo geeft duidelijkheid, dan kan je zien of er kittens in haar buik zitten en of ze nog leven. Ik denk dat je beter even contact op kan nemen met je dierenarts.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja een kat KAN een miskraam hebben de buik is ook dik (hangt er van af hoe oud de dode kat was)het is net als een bevalling als de kat al groot is maar als ze nog klein is merk je er niets van!