wanneer legt mijn neon tetra eieren?

En hoe kun je zien wanneer een neon tetra zwanger is en eieren gaat leggen want ik kan niet altijd bij het aquarium blijven en als de neon tetra eieren gaat leggen dan apart zetten.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.6K

Antwoorden (1)

Wel, de kweek van deze visjes is niet echt eenvoudig.
Het water moet zacht en zuur zijn. (maximaal 2GH en 6 PH)

Maar dat zal dan wel in orde zijn want je denkt dat ze zwanger is.

In de bijlage heb ik een forum gelinkt waarin iemand dezelfde vraag stelde. Hij had er een fotootje bijgedaan en als je alles leest, dan bleek zijn vrouwtje idd zwanger. Je kan vergelijken.

Na het afzetten best de ouders verwijderen!!!
De bak moet donker blijven. Na ongeveer een dagje komen de jongen uit en 5 dagen later zwemmen ze zelfstandig r ond.