Hoe krijg ik een hondengeur uit een nieuw huis?

Mijn broer heeft een huis gekocht en de vorige bewoners hadden een hond. In het huis hangt de lucht van die hond, hoe krijgen we die uit het huis?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
misschien de roy donders tip, zelf ook al eens geprobeerd, beetje wasverzachter met water op het vuur en zachtjes laten pruttelen ruikt heerlijk en trekt ook in je gordijnen
Computoon
9 jaar geleden
Of zou dat alleen werken met dit product van merk R.?

Antwoorden (1)

Flink ventileren, alles soppen, en azijnwater laten pruttelen zou moeten helpen, maar alleen als je broer een kaal huis heeft gekocht.
Ligt er bijvoorbeeld nog vloerbedekking, of hangen er gordijnen, dan zullen die grondig gereinigd moeten worden.
Gordijnen naar de stomerij, en voor de vloerbedekking kan je bij de drogist een vloerreiniger huren.
Rieneke1
9 jaar geleden
nielsjuh
9 jaar geleden
*Bij een verhuurbedrijf kan je een machine huren die tapijt reinigt.
Daar kun je de Shampoo (die in de machine gaat ) erbij kopen. Verder goed beantwoord!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zowel bij verhuurbedrijf als bij drogist zijn dezelfde machines te huur en de shampoo te koop