Is knoflook giftig voor kittens?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Dat las ik geschreven door Rieneke1 bij jouw vorige vraag. En als Rieneke1 dat schrijft is het echt waar, want zij weet heel veel over dieren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een regelrechte drogreden, maar in dit geval doch gerelateerd aan de werkelijkheid.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is een regelrechte drogreden, en hoe is dit gerelateerd aan de werkelijkheid, is knoflook ja dan neen giftig voor kittens?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Knoflook en uien zijn giftig voor honden en katten omdat ze sulfoxide en disulfide bevatten. Deze stoffen zorgen ervoor dat rode bloedcellen worden beschadigd, wat weer kan leiden tot anemie.http://www.artikeltjes.com/artikeltjes/428/1/Giftig-voedsel-voor-katten-en-honden/Page1.html
Rieneke1
10 jaar geleden
Juist domvragertje: heinz body anemie.

Het beste antwoord

Ja, heel erg!

http://dier-en-natuur.infonu.nl/huisdieren/103076-wat-mogen-katten-eten-en-wat-niet.html
Op deze website staat o.a. wat ze wel mogen en ook wat ze absoluut niet mogen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Succes!

MVG.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het zo giftig is voor een kat waarom gaat mijn kat dan regelmatig het loof van de look in de tuin afknabbelen? En ook is zij verzot op looksalami.
Is niet kwaad bedoeld maar vraag het mij wel af.
Rieneke1
10 jaar geleden
WWDiver, katten weten lang niet altijd instinctief wat goed of slecht voor ze is, was dat maar waar!