Ben ik verandwoordelijk voor mijn hond als hij bij iemand op vakantie is?

mijn hond is op vakantie bij mijn dochter geweest en heeft de gouden oorbel die ik was verloren bij haar thuis gevonden en erop geknaagd mijn dochter voelt zich schuldig dat ze tekort is geschoten bij toezicht op de hond de verzekering van haar vindt dat niet omdat ze niet kon weten dat de oorbel bij haar thuis lag wie heeft daarin gelijk

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

De verzekering zij kon niet weten dat de oorbel bij haar thuis lag. In tegenstelling tot dat zou de verzekering het wel kunnen verzekeren. Dit hoeft niet. Als ze dat niet doen is de verzekering streng maar ze hebben gelijk. Het was niet de schuld van uw dochter want die wist niet dat de oorbel daar lag, het was niet haar oorbel en ook niet haar hond, u hoeft zich ook niet schuldig te voelen. Het is de schuld van u hond. Maar ja zo zijn honden nou eenmaal. Ik zou het nog een keer heel lief aan de verzekering vragen om het te vergoeden, mislukt het pechgehad!
Ik hoop dat ik u heb kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee je hebt de mensen waar je ze naartoe hebt gebracht vertrouwd dat er niets net de hond gwbeurt