Ja dat mag je hond,maar macaroni bevat veel koolhydraat en dit is weer niet zo goed voor je hond.
Een enkele keer kan het geen kwaad,ik zou het alleen niet te vaak geven.

Toegevoegd na 3 dagen:
Je kunt trouwens het beste koolhydraten helemaal vermijden want juist daardoor krijgen de meeste honden en katten lichamelijke klachten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je hond zeer actief is, kan het helemaal geen kwaad. Als ik een paar dagen met de hond op pad ben (20 km per dag) is dat heel goed voer. Maar een gewone huis- tuin- en keukenhond loopt meestal niet meer dan 5 km per dag en dan wordt hij er echt dik van.
Maar als je bedoelt dat af er toe een restje wordt gegeven, zou ik er geen punt van maken.
Ivana