Hoe maak ik zelf een kooi voor konijnen?

Ik ben aant twijfelen om een nieuwe kooi aan te schaffen
Maar ik zou het zelf wel eens willen maken
Helpen jullie me?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je heel eenvoudig kijkt in een folder van Gamma, Praxis of dergelijke kijkt kun je al zien hoe zo'n kooi er uit kan zien. Nog beter is het om een doe het zelf zaak of een dierenwinkel binnen te lopen je kunt dan eenvoudig wat aantekeningen maken en zo je materiaal aanschaffen. Vind je het toch wat te moeilijk op onderstaande site staat een bouwtekening.

Toegevoegd na 1 minuut:
Nog meer afbeeldingen van allerlei hokken op de 2e site

Toegevoegd na 6 minuten:
Voor de duidelijkheid je vindt geen bouwtekening maar bouwinstructie met een verwijzing naar een videoinstructiefilmpje.
10 jaar geleden
Bij de Gamma kan je dat vragen. Ik heb zelf een folder gekregen en heb er toen zelf ook 1 gemaakt. Gewoon vragen, ze willen altijd helpen.