Hoe krijg je hamsters rustig?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is precies het probleem ? Waar zijn ze onrustig van ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
prozac?

Antwoorden (2)

Zet een rad in zijn kooi, dan kan hij zijn energie kwijt en gaat hij weer slapen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Min. misschien is de hamster wel ziek of heeft het een andere oorzaak
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uiteraard, ik ben ook altijd onrustig als ik ziek ben. Overigens is het antwoord meer een reactie op de slechte vraagstelling, maar dat is te lastig blijkbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beetje jammer om hier een min voor te geven inderdaad, ik denk niet dat jij de vraag beter had kunnen beoordelen met zo weinig informatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Twee zelfs, beetje als het eerste schaap over de dam is..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas is dat meestal zo ja.. geef meteen zo'n negatieve sfeer terwijl het antwoord opzich helemaal niet verkeerd is.
Hamsters zijn diertjes die veel energie hebben, zij moeten enkele uren per dag of nacht, rennen om die energie kwijt te raken, een hamster rustig maken is onnatuurlijk, ze slapen al een groot deel van de dag, dan zijn ze rustig. Een hamster is geen geschikt diertje om op je slaapkamer te houden, omdat het nachtdieren zijn en vooral 's nachts veel herrie maken. Is je hamster buiten het normale gedrag om onrustig, dan is het tijd om eens een dierenarts te bezoeken.