Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er mensen die hun honden steroïden/anabolen laten gebruiken?

Zojah, wat is het nut ervan? Doen ze dat voor een hondensport of gewoon zomaar? En hoe ziet dat eruit, een hond die heeft gebruikt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zou kunnen, de reden vind ik dierenmishandeling, want er is geen geldige reden om het lichaam wat van een ander is te mismaken.
Ritsuka
11 jaar geleden
Waar heb je dit gehoord?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

jazeker, dat wordt wel voorgeschreven door dierenartsen.
mijn dierenarts heeft het ooit voorgeschreven voor een ouder katje om de spieren weer wat op te bouwen.
ik ga er vanuit dat honden hier in soortgelijke situaties ook baat bij kunnen hebben.

Toegevoegd na 6 uur:
bij honden wordt het ook gebruikt bij problemen met de achterhand, om de spieren wat te ondersteunen.
(Lees meer...)
Rieneke1
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor duidelijk en goede antwoord :)

Andere antwoorden (1)

Het wordt idd door dierenartsen gebruikt om de hond sterker te laten worden in zijn spieren en hierdoor bijv een blessure makkelijker te boven komt.
Hier zie je niks van.
Ook wordt het wel eens door eigenaren gedaan die graag een goed gespierde hond zien bijvoorbeeld voor de show!
Je ziet dan een gespierde hond, maar niet overdreven, wel zo dat mensen altijd zeggen dat ze dit er zelf getraind hebben. Het ziet er iig niet uit als op jouw plaatje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding