Wat als een te jonge kat vlooiendruppels heeft gekregen?

Ik heb helaas mijn katjes van bijna vier maanden druppels gegeven. Heel stom heb niet goed op de verpakking gekeken. Kan dit erg veel kwaad? Ik heb het ergste al weggespoeld.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet het niet: meteen dierenarts bellen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waren de druppels dan niet voor kittens bedoeld?
Rieneke1
11 jaar geleden
wat is het merk/ de werkzame stof?
telefoontje richting dierenarts kan zeker geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee ik heb me vergist..heb de verkeerde gekocht...maar ik ben er wel achter dat ze er niet heel erg op reageren nu ik het meeste heb weggespoeld...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Huisarts is gebeld...het was goed dat meeste was weggespoeld en moest het nu in de gaten houden. Als ze nie gaan overgeven en straks gewoon eten is er niks aan de hand!
Rieneke1
11 jaar geleden
hopelijk loopt het met een sisser af.
voortaan kan je dat soort middelen beter bij de dierenarts halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goh ik wist niet de de huisarts ook een dierenpraktijk heeft.
;-)))))))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahaha ja dat is nieuw ;)

Het beste antwoord

Voor een keer is het helemaal niet erg, zeker niet als u het heeft weggespoeld.
Als een bepaalde stof dusdanig schadelijk was voor kleine of jonge dieren dat deze er ziek, zwak of misselijke er van werden of er zelfs aan konden sterven dan was deze niet zo één twee drie verkrijgbaar.

Een belletje richting een dierenarts kan zowiezo geen kwaad, deze zal vermoedelijk iets zeggen van "afspoelen en in de gaten houden".
Uiteraard moeten dergelijke vergissingen natuurlijk niet te vaak voorkomen.