Heeft iemand een tip wat je een loops teefje aan kan doen in huis als ze loops is?
ze bloed behoorlijk en kan een paar x per dag de vloer dweilen, ik heb haar al een kinderbroekje aan gedaan maar die trekt ze uit.. wel slim ...maar vind het toch wel vies al dat bloed op de vloer
paar keer dweilen per dag? ik liep de hele dag met een dweil rond. heb mijn hond 'laten helpen'. er bestaan van die honden onderbroeken, een een soort van pakjes, maar die van mijn vrat ze van haar kont af dus dat was ook geen oplossing. (bijten totdat het verder stuk te trekken was) ff volhouden en dweilen en een date maken met de DA voor je hond? ok buiten het gedruip en gesmeer vond ik het niets. er is toch een relatief lange periode waarin de hond niet lekker kan spelen met andere honden zonder dat je het risico loopt dat je met een 'oops' nestje zit of de hond lastig gevallen wordt door reuen die wel in zijn voor een nummertje. maar goed, als je een nestje wil zijn er wellicht in overleg met de dierenarts ook wel andere mogelijke oplossingen om (tijdelijk) van het gedruip af te zijn als broekjes en pakjes geen oplossing blijken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.