Wat is dit voor vis? Een jonkie in me aquarium

Ik was bezig met voeren en opeens zag ik deze visje er zwemmen wat is het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat is het makkelijkst te beantwoorden als je ook zegt welke vissen er nog meer in je aquarium zitten. Maar deze lijken op jonge guppen. Een gup is een levendbarende vis, dus die legt geen eitjes. Je kunt dus "opeens" jonge guppen in je aquarium hebben.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik heb 1 gup die is zwanger maar nu is die in de kweekbakje alleen er kwam dr maar 1 uit dat kan toch niet?
bamibal
12 jaar geleden
Meestal komen er meer. Maar ze worden vaak snel opgegeten door andere vissen...
ik denk dat het een guppy is! een meisje! mannetjes hebben een gekleurde staart , gefeliciteerd! nou nog een naam geven , ik vind het wel een soort Ineke! LOL