Mijn agapornis had gister wat bloed bij zijn anus! Wat kan dit zijn?

Nog een vraagje over agapornis! Toen hij op de schouder van mijn vriend zat ontdekte ik een spoortje bloed bij zijn anus! Wat kan dit zijn? De lovebird is ongeveer 9 maanden en heeft nu geen klachten! Help!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (1)

Dit kan een inwendig probleem zijn en daarvoor moet je naar de dierenarts. Wat je kunt doen is telefonisch contact opnemen en dit voorleggen.
Misschien om even na te gaan: heb je hem een rode groente (paprika bijvoorbeeld) of rood fruit gegeven? Die kleur kan soms in de ontlasting terug te vinden zijn.