Me moeder gup bevalt op dit moment ik heb niet veel plant voor de gupjes om zichzelf te redden wat te doen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zou de moedergup apart kunnen zetten, maar dan moet ze nogal lang staan, anders is de overlevingskans van de jonkies nog klein.
Dus ik ben ang dat de jonkies het niet zullen redden, zelfs met veel groen niet denk ik, dus aan deze kun je niets doen
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Toen ik nog guppy's had heb ik ook een keer kleine gehad.
Heb een vaas (beetje grote) gepakt, en zoveel mogelijk kleine guppy's daarin geschept met een juslepel. paar stukjes plantje erin. dit ging erg goed.
Als voer had ik van die korrels. Korrels fijnmalen met theelepel o.i.d. en dat aan de klientjes geven.
ik wens je veel succes ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er bestaan hier ook speciale bakjes voor, die kan je gewoon in het aquarium zetten en dan drijft het. Zijn de gupjes veilig ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De jonkies er uit scheppen en in een aparte bak of pot doen,hiervoor kun je voorlopig een glazen pot nemen waar groenten of appelmoes in heeft gezeten want anders vreet moeder ze op.
Voor het voer kun je dit heel fijn boven het water tussen je vingers kruimelen.