Uit de bek van de hond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nice! +1
Uit de speekselklieren van de hond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en die komen dan weer uit de bek;-)+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die speekselklieren blijven als 't goed is gewoon in de bek zitten hoor
uit de mond van de hond lijkt me logisch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waaaaaa
Uit de speekselklieren. Eén van de symptomen van hondsdolheid is dat het dier (mensen ook trouwens) er vreselijk van gaat kwijlen/schuimbekken. Daarom is een onlesbare dorst / extreem veel drinken ook één van de eerste symptomen, voor het dier merkbaar agressief begint te worden.

Overigens komt hondsdolheid tegenwoordig ZO weinig voor, dat je bij een dorstige hond niet meteen aan rabies hoeft te denken. Warm weer of, erger, suikerziekte, ligt vaak meer voor de hand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door het verlammen van de kaakspieren zal de hond gaan kwijlen/schuimbekken.