kan een losse vis lip weer genezen

nou ik heb een 1 jaars vis in mijn vijver en die heeft op een moment het bovenlipje eraf weet niet hoe dit is ontstaan maar vindt het niet leuk dat dit is gebeurd met het visje nou is mijn vraag genees dat wel weer op zun tijd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

het geneest wel weer, maar het zal nooit meer zo zijn als het was.
misschien zou die altijd met een hazenlip moeten rond zwemmen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het goed is wel hoor denk maar is aan wonsjes in je mond die geneezen ook snel daar is een reden voor maar die ben ik helaas vergeten volgemsmij iets met speeksel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Vissen hebben geen speeksel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij mensen is dat zo jeroen. bij een vis groeit een lip niet ook niet aan overigens.
een lip van een vis gaat niet spontaan los zitten. zo te lezen is de lip eraf dus dan weet je zeker dat deze niet terug groeit.
misschien heb je een ziekte in je vijver. laat het water eens testen om te kijken of dit optimaal is. kan je meteen je vis laten zien wat hier mis mee is.

gezond en normaal is het niet in ieder geval

succes