mijn poes is zwanger en er komt groen/geel spul uit haar "vagina"

Mijn poes is zwanger en ik tilde haar op en toen zag ik dat er groen geel spul uit haar "vagina" kwam is dit een teken dat ze gaat bevallen of is dit juist een slecht teken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.2K

Antwoorden (2)

Stinkt het? Dan gelijk de dierenarts bellen Is het geurloos en is ze om en nabij 9 weken zwanger en vertoont ze onrustig gedrag? Dan gaat ze waarschijnlijk bevallen, de groen/gelige kleur komt dan van het vruchtwater, haar vliezen zijn waarschijnlijk gebroken.
Lees verder de tips door bij:
http://www.goeievraag.nl/vraag/poes-zwanger-weken-uitgerekend.152162
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is, voor zover mij bekend, niet gebruikelijk bij de bevalling van een kat. Is de kat er nu wel al aan toe om te haar jonkies te krijgen?
Hoe dan ook: neem zo snel mogelijk contact op met de dierenarts.