gewoon een schepje meel erbij doen, of als je dat niet hebt een paar stukjes vochtige krant, en bovenin de koelkast zetten.
Rieneke1
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zet je bak meelwormen op een koele, donker plek. Geef ze af en toe meel, restjes brood o.i.d. Ideaal om je oude brood nog een bestemming te geven. Kweken is niet makkelijk, de volwassen insecten leggen immers de eitjes en die zijn niet makkelijk te houden. Koop gewoon je meelwormen bij de dierenwinkel en houdt in de gaten dat je ze gebruikt/voert voordat ze verpoppen.