Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

yep, een rat kan grijs worden (bij witte of husky's niet altijd zichtbaar) een ingevallen koppie krijgen. sommigen worden wat dikker, andere weer wat dunner. ook kunnen ze kunnen anders gaan lopen (met een wat bollere rug)

het kunnen echte oudjes worden. meer slapen, een humeurtje en natuurlijk strammer in de gewrichten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Uit mijn ervaring valt dat wel mee. Ze worden een beetje grijs en dikker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, hun vacht word dunner. Dit gebeurde met onze rat. Aan de achterkant was hij bijna kaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, ik heb ook het idee dat ze wat dunner zijn geworden.. maar komt dat door ouderdom? ik weet niet precies hoe oud ze zijn.. maar volgens mij ietsje meer dan een jaar.. kan dat dan al? want ze eten wel gewoon erg veel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is dat bij elke rat weer verschillend. Ik heb twee ratten gehad, de één werd de vacht dunner, bij de andere trok de kleur uit zijn vacht. (Dit komt waarschijnlijk omdat deze een lichtere kleur had.) Ik weet niet of een rat dunner word door ouderdom.
Elk levend wezen heeft een begin/midden/eind vazen. Wellicht valt ons dit minder makkelijk op aan een rat omdat we er niet elke dag 5uur aandacht aan besteden, of met haar of zijn uiterlijk bezig zijn.

Toegevoegd na 59 minuten:
fasen, dankje Soofjor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding