Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik aan het oor van mijn hond kroel,gaat er 1 poot "luchtfietsen".Hebben andere dieren dit ook?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

jij krabt op een lekker plekje en dan gaat de hond jou helpen omdat het zo lekker is...

ik zie dat ook wel eens bij de kat... oh en een paard kan dat ook zo lekker doen als je kriebelt tussen de voorbenen... want daar dan die zelf helemaal niet bij...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Jah, ik heb het ook gezien bij katten en paarden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee niet bij 't oor maar net er onder.. tussen (schouder) en oor.. aaien :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die C3racer;

Mijn hond heeft zo'n kriebelplekje ter hoogte van de laagste ribben. Werkt gegarandeerd, als ze op haar rug ligt en je kroelt haar daar, wil ze zelfs wel eens met twee poten wapperen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, mijn kat ook, dan lijkt het wel of ie mee wil krabben, in oksel kroeln vinden ze ook lekker, dus holte bij voorpoten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat komt vaker voor doordat je een "gevoelig"plekje kriebelt waar zij niet bij kunnen.

opmerking: wij noemen dat "de bromfiets aantrappen"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het heet oormijt, jeuk dus.
als een hond het heel erg lekker vind zal hij zich aanspannen, gaat hij er bij fietsen jeukt het.
even een middeltje halen dus. ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oormijt zie je wel eerder... Wanneer de hond/kat de hele dag krabt, is het tijd om naar de arts te gaan, wanneer hij mee fietst, lekker laten fietsen! Het kan zijn, dat een mee fietsend dier mijt heeft, maar dat is geen zekerheid, alle merels zijn vogels, maar niet alle vogels zijn merels!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding