Waar kun je boeroendoeks kopen?

Ik wil er binnenkort een aanschaffen maar ik vraag me echt waar je die kan vinden en waar je eventueel fokkers kan vinden voor zulke speciale knaagdieren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (5)

je kan natuurlijk bij dieren speciaal zaken kijken, en deze hebben ook vaak alle lektuur erover wat voor de verzorging van de eekhoorn
ik heb wel een site gevonden die ze verkoopt..

http://dieren.tweedehands.net/knaagdieren/boeroendoeks.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou ook eens kunnen kijken op knaagdierenstartpagina.nl daar kun je waarschijnlijk wel informatie vinden en fokkers. Ook zou je kunnen informeren bij een knaagdierenvereniging bij jou in de buurt. Pels enPluim .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er staan er diverse te koop op marktplaats.
Ze staan onder 'eekhoorns'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om eerlijk te zijn vind ik dit geen geschikte huisdieren!

Ga je eerst eens uitgebreid inlezen in deze diersoort. Ze hebben zeer veel ruimte nodig en als ze al verkocht worden in de dierenwinkel, dan is dat vaak in veel te kleine kooien.
Zoek iemand die echt verstand heeft van deze dieren om je voor te lichten en ga eens kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet dat toevallig door een project op school dat er een fokker in belgië zit..dicht bij brussel