Hotmail naar ander adres doorsturen.

Kun je je hotmail adres ook aan een "normaal" adres koppelen?

Ik kijk meerdere keren per dag mijn Planet adres maar vergeet regelmatig mijn hotmail te checken met als gevalg dat ik wel eens iets niet beantwoord of veel te laat zie.

Bestaat de mogelijkheid om deze adressen te koppelen zodat ik mijn hotmail ook op dat "normale" adres binnen krijg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (5)

Ja, met windows live mail, kan je zelf email adressen toevoegen, dan hoef je maar 1 programma te kijken voor al je email
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, daar doen ze daar niet aan.
Een idee zou zijn om in plaats van een Hotmail- een gratis Gmail account te open. Daar kan dat allemaal wel. En nog veel meer...
escape
13 jaar geleden
escape
13 jaar geleden
Opmerkelijk, minnetjes voor een goed antwoord...
Simpelweg doorsturen naar je planet adres kan wel. Ook kan je met Microsoft Outlook (wat bij Office hoort), je hotmail bekijken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Opties -> Meer Opties -> Dan onder Account beheren de 3e optie.
Let wel op, je moet eens per half jaar toch inloggen op je hotmail om het account actief te houden.

Toegevoegd na 1 uur:
Met gmail kan je inderdaad veel meer doen.
Je zou ook kunnen overwegen een gmail te openen en daarin je planet én je hotmail te laten samenkomen.
Vanuit gmail kan je ook mail versturen alsof het van je hotmail komt (de ontvanger denkt/ziet dat het van planet of hotmail komt).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hotmail kan je niet forwarden.

maar wel alles naar Hotmail.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat wil niet maar je kunt ze wel doorsturen