Wat is de beste computer/laptop die ik kan kopen voor 600+- euro?

Ik wil een pc / laptop kopen maar wat is het beste ik wil wel een 17" scherm.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee hij is voor thuis in mijn kamer

Het beste antwoord

Raar maar waar, ik heb hele goede ervaringen met target, huismerk LIDL, Aldi zal overeenkomen.
veel laptop voor relatief weinig geld. met erg goede garanties.
houdt de aanbiedingen in de gaten.

Toegevoegd op 27-04-2009 15:51:15
let wel een pc geeft meer computer voor hetzelfde geld.
maak dus eerst de keuze of ie mobiel moet zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik zag toevallig deze laptop bij Paradigit staan:
http://www.paradigit.nl/info.php?group=15&art=10020203

Maar in het algemeen is Acer een relatief goedkoop en toch degelijk merk dat laptops in allerlei soorten en maten verkoopt:
http://www.paradigit.nl/info.php?group=15&art=10020405
http://www.paradigit.nl/info.php?group=15&art=10020194
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je even geduld hebt stel ik een pc samen, je besteld de onderdelen apart en bespaart zo'n €200 euro aan prijs/kwaliteits.

Toegevoegd op 27-04-2009 12:17:15
editje, wat zijn je doeleinde van je pc? gamen/teksbewerken/photoshoppen/internet?

Toegevoegd op 27-04-2009 12:41:52
Oke, ik heb een pc samengesteld voor €618, hij wordt door azerty in elkaar gezet + getest +1 jaar garantie+ speciale garantie op alle onderdelen. De verzendkosten zijn €7.50. Ik garandeer u dat de pc volledig werkt!

Er zit geen toetsenbord en muis bij, voor de rest is alles compleet. Deze pc zou bij de BCC rond de €1100 kosten. Ik hoop dat u hier iets aan heeft.

http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[24982]=1&product[94683]=1&product[93535]=1&product[14268]=1&product[58770]=1&product[33476]=1&product[80745]=1&product[76907]=1&product[72197]=1&product[7517]=1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.pc4everyone.nl/product_detail.php?pid=433
ik vond deze ook nog. de specificaties zijn wel aardig afgezien van de onboard video kaart.
(die zou je eventueel zelf moeten kopen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is echt een zwaar verouderde PC (uit 2002 of zo)... Pentium 4 en 40GB harde schijf kan echt niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat klopt
de prijs is daarom ook niet zo hoog
Ik zou een pc laten komen vanuit Dell, Asus of HP. Goeie service.. Beter is natuurlijk om aparte onderdelen te bestellen. Maarja, dan moet je wel even de kennis in huis hebben, plus je hebt alleen maar garantie op de aparte onderdelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt eraan wat je precies voor eisen hebt, en wat je wilt doen met je Laptop / Computer..
Als je je eisen erbij vermeldt zou ik je verder kunnen helpen.