Om contacten te leggen,o.a. op GV. En omdat het telefonisch moeilijk en schriftelijk bijna helemaal niet gaat,of in ieder geval zeeer langzaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Met de computer kan je heel veel.
E-mails versturen, internetten, contact bijhouden.
En nog veel meer.
Een heel handig apparaat dat veel dingen veel makkelijker kan maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat het de snelste manier is om iets op te zoeken en om emails te verzenden en om contacten te maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Omdat het voor sommige mensen een leuk tijdverdrijf is.
En voor weer andere een noodzaak.
En soms ontkom je er niet eens aan,als je bij wilt blijven heb je gewoon een computer nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het v.w.b. informatievoorziening toch wel wat meer 'toegankelijker' is.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iemand die de PC veel gebruikt zal zeker weten waarom er veel mensen zijn die gebruiken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat(zeker jonge)mensen er bijna niet meer omheen kunnen.Er word vaker naar je e-mail adres gevraagd dan naar je adres.Kinderen spelen niet meer buiten maar zitten op hyves of msn.

Een encyclopedie is niet meer nodig,je tikt iets in in een zoekmachine en je hebt allerlei visie op bepaalde vragen.

Je kunt met een computer bellen,schrijven,films kijken,informatie opzoeken,GV-en,spelletjes doende aarde bekijken,geschiedenis opzoeken,muziek luisteren,je als een ander voordoen,anderen zien,oude vrienden opzoeken.En ik vergeet er vast nog een stuk of honderd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat hij niet meer weg te denken is , Voor mensen die er niet zo van houden , maar er toch een hebben een noodzakelijk kwaad . Kinderen groeien er mee op , en voor de ouderen onder ons is het moeilijk , en worden min of meer verplicht zich er in te verdiepen . Het zit in een stroomversnelling .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak wordt er gezegd om contact te onderhouden, de boekhouding te doen, of om het nieuws te volgen.

Maar in het echt draait internet op sex. Dat is dus ook meteen de reden waarom veel mensen de computer 'gebruiken'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je antwoord zegt meer over jouw dan over een computer. Minnetje van mij.
De PC is mijn krant, TV, encyclopedie en post. Verder aangenaam tijdverdrijf als GV of praktische machine met toepassingen als excel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je pc geeft je een oneindige blik op de wereld met alles wat daar bij hoort. Hoort dacht ik sinds kort in het rijke westen ook tot de eerste levenbehoefte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je er heel veel mee kunt doen, het gevolg is wel: verslaving !