Als je een backup heb gedaan, slaat hij dan ook alles op hoe het ook stond?

Ik wil een update doen van 32 bit naar 64 bit. Nu vroeg ik me af, blijven alle foto's en video's in de mappen waar ik ze neer heb gezet? Of moet je die later handmatig allemaal weer in mappen doen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bestanden zijn byte georiënteerd, en hebben niets te maken met 32 of 64 bit.
Foto's, video's, tekstbestanden etc veranderen dus niet.
En er is dus geen enkele reden waarom die in andere mappen terecht zouden komen.