Onbevriend zijn en dan een live video bekijken. Ziet diegene dat?

Stel je kijkt even op iemand zn facebook profiel (geen bn-er ofzo), naar een live video die inmiddels niet meer live is. Bij iemand die niet bevriend met je is. Kan diegene dat zien dat je gekeken hebt?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee ze kunnen dat niet zien ook je kan ook niet zien of iemand je facebook
pagina heeft bekeken