Ik kan op facebook geen reactie meer plaatsen, hoe komt dat. ?

Ik kan op facebook geen reactie meer plaatsen op. Als ik op het vlaggetje duw reageert dat niet. Ook de vind ik leuk gaat niet.

Weten jullie soms Hoe het komt. .?
Thx. Zette

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
22.9K
Ritsuka
7 jaar geleden
is dit op pc, telefoon, tablet?

Antwoorden (1)

Je kunt 1 van de volgende dingen doen:
- Meld je af en meld je daarna weer aan.
- Pagina herladen.
- Andere browser proberen.
- Via de telefoon/computer proberen.

Indien het via de bovenstaande manieren niet gelukt mee is zou ik je door willen verwijzen naar de Communityforum van Facebook.