Faciliteiten: o.a. WIFI (gratis) en Internet ; waarom wordt dit apart vermeld, is toch een pot nat?

Uitleg graag in jip&janneke-taal voor een 4 jarige (ben digibeet!)

Centrale Bibliotheek

Faciliteiten
Terras
WiFi (gratis)
Café
Eetcafé
Internet
Studieplaatsen
Toegankelijk voor gehandicapten
Parkeervoorziening gehandicapten

https://www.bibliotheek.rotterdam.nl/openingstijden/bibliotheek-rotterdam-centrale-bibliotheek

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Wifi is draadloos internet, wat je op apparaten als een smartphone en een laptop kan gebruiken.
Internet is een vaste internetverbinding, over het algemeen bedoelen ze hiermee dat er desktop pc's staan die je kan gebruiken om te internetten.
Ritsuka
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Duidelijk!
en eigenlijk zo logisch, bedankt Ritsuka.
Ritsuka
7 jaar geleden
Geen probleem.
TurfGraver
7 jaar geleden
Sterker nog. Wifi wil zeggen draadloos datanetwerk (hoeft niet persé aan internet verbonden te zijn)... Je zou dus wifi kunnen hebben zonder verbinding met de internet.