Ik denk dat door de warmte van je laptop hij zichzelf uitgeschakeld niet om zich te beschermen tegen oververhitting het zou kunnen zijn dat het rooster waar de warme lucht afgevoerd wordt vol met stof zit in je laptop zit een ventilator die de warme lucht afvoert kijk eens rond de laptop of je dat rooster kan vinden voel eens met je hand of je warme lucht voelt is dit niet het geval ziet dat rooster vol met stof het enige wat je kan doen is de laptop open maken en het rooster in ventilator stof vrijmaken let wel op het kan lastig zijn om de laptop te openen op YouTube kan je heel vaak filmpjes vinden die laten zien hoe je je laptop netjes open kan maken vaak kan je zoeken op disassemble en dan de naam of type van de laptop veel succes
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Is het wel of niet om de laptop te beschermen?
teusvh
7 jaar geleden
Als, ik zeg: als, het zo is dat het roostertje aan de onderkant vol met stof zit, dan schakelt de laptop uit om zich te beschermen tegen oververhitting. Openschroeven hoeft niet direct, zet eerst eens de stofzuiger op het roostertje.
NB: als je de laptop plat op de bak hebt staan of zo, dan werkt de koeling ook niet goed, omdat je dan zelf het inlaatrooster afsluit.