zijn er kosten aan verbonden als je iemand uit het buitrnland een imessage verstuurd?

of is het dan gratis net zoals whatsapp
als ik bijvoorbeeld een bericht stuur naar iemand uit amerika

Toegevoegd na 48 minuten:
Ik bedoel dus kosten die buiten je abonnement vallen

dus bijvoorbeeld extra kosten die je zou hebben als je een SMS of belt naar het buitenland

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Ja
Je hebt nodig:

Een iPhone
Een landlijnabonnement(Wi-Fi) als je thuis zit of een mobielabonnement met of zonder 3G/4Gdataplan; waarbij je als je geen dataplan hebt je nog eens extra per mb moet betalen.

Toegevoegd na 52 seconden:
Je kan ook nee beargumenteren, als je je mobiel en het abonnement (met data) wegrekent.

Toegevoegd na 1 minuut:
of is het dan gratis net zoals whatsapp

Ja en voor de volgende keer, dat geldt dus voor elke app.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het gaat dus om extra kosten bijvoorbeeld als je belt of SMS, dat bedoelde ik ermee
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Die heb je niet zoals ik in de twee toevoegingen ook aangeef.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat geeft niets, geef maar aan wat er feitelijk onjuist aan is.