Hoe kan ik een gedownload document naar mijn eigen emailadres zenden?

Ik heb een kennis en ervaringstoets afgelegd over hypotheken en dat staat nu in mijn bestand. Ik heb echter geen printer om het uit te printen en wil het dus naar mijn eigen email krijgen, zodat ik het in de leeszaal wel uit kan printen. Als ik dus op mijn computer klik dan kom ik bij de gedownloade facturen en documenten etc. Echter in de leeszaal is dat document natuurlijk niet aanwezig. OP mijn eigen laptop wel. Daarom wil ik het naar mijn email sturen als bijlage en dan kan ik het wel uitprinten in de leeszaal. Hoe moet dat eigenlijk?

vr gr Gonna

8 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Gewoon een email maken aan je zelf met de documenten erbij en versturen. Kan dus gewoon van je eigen pc af.
8 jaar geleden
gonna
8 jaar geleden
Dank je wel voor de moeite. Ik merk wel dat het voor jou de gewoonste zaak van de wereld is. Ik moest echt zoeken hoe ik dat moest doen. Nu weet ik dat je moet klikken op bijlagen en dat je dan document kan openen en dan word het vanzeff bijgevoegd. Voor jou zo gewoon dat je dat er niet bij zei. Ik geef je het beste antwoord, omdat je de moeite nam een antwoord te geven. Ben je er wel van bewust dat deze dingen voor babyboomers niet altijd vanzelfsprekend zijn en dat de activiteit eigenlijk stap voor stap uitgelegd word bij oudere mensen.
Ik moest wel lachen om jouw GEWOON een email maken met de documenten erbij en versturen. Je zal wel nog wel een jong mens zijn!
gonna
8 jaar geleden
zie mijn reactie op het antwoord