Welke aansluitingen heeft mijn laptop nodig om een LG 22M35A-B(Monitor) aan te sluiten?

Hallo,

ik wil een monitor kopen om aan te sluiten op mijn laptop, om te bewerken e.d. Maar ik weet niet helemaal welke aansluitingen mijn laptop moet hebben(Ik heb volgens mij een ASUS x301A) en dit is de monitor: http://www.mycom.nl/beeld-geluid/monitoren/tft-monitoren/522506/lg-22m35a-b-led-monitor#specificaties

Alvast bedankt,

NinjaAssassin

Toegevoegd na 1 uur:
En welke kabel is hiervoor nodig?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Op dat apparaat zit een D-Sub ingang. Kijk in de bron van hardware.info onder het kopje

Toegevoegd na 1 minuut:
Aansluitingen & functionaliteit. De kabel die je daarvoor nodig hebt staat in de tweede bron. Deze kabel heet een VGA-kabel.

Toegevoegd na 4 minuten:
In de derde bron heb ik neergezet welke aansluiting er voor een VGA-kabel op je laptop moet zitten. Ik heb even gecheckt, die zit inderdaad op jou laptop (ASUS x301A). Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
jou laptop heeft een vga en hdmi out poort (mits de gegeven info van laptop model klopt)
Als ik in de specs kijk van het scherm die je gaf zie ik dat hier ook een vga + HDMI aansluiting op zit. voor het beste beeld kwaliteit kun je je scherm aansluiten met een hdmi kabel. deze wordt vaak niet mee geleverd. hier voor kun je dan ook het beste even na vraag doen. VGA kabel zit altijd wel bij het scherm
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de info, maar ik had ook ergens gezien dat er geen HDMI-aansluiting op zat ook al was dat wel zichtbaar op de foto, Anders had ik het wel via een HDMI-kabel gedaan. NinjaAssassin
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zit inderdaad wel een hdmi-uitgang op de laptop, en de kwaliteit van een HDMI kabel is inderdaad vele malen beter dan een VGA-kabel. Echter zit er op zijn beeldscherm geen HDMI-input. VGA-kabel werkt uiteraard ook prima hoor.
Als je goede beeldkwaliteit wil, zou ik een HDMI-kabel nemen. Want een VGA-kabel geeft slechtere beeldkwaliteit.