Ik ben mijn printerdriver kwijt ,hoe zet ik hem op de pixma MG 5250 ?

Door een kleine crash, welke is hersteld ben ik mijn printerdriver kwijt en kan ik niet meer printen. Weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Neem even een kijkje in je 'apparaatbeheer'. Als daar bij een bepaald onderdeel een klein driehoekje of een vraagteken staat, klik daar dan met je rechtermuis op en klik dan op stuurprogramma's bijwerken, en dan via het internet. Als dit niet werkt moet je via de site van het merk van je printer de juiste 'driver' voor het model van je printer downloaden & installeren. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan de drivers hier: http://www.canon.nl/Support/Consumer_Products/products/Fax__Multifunctionals/InkJet/PIXMA_MG_series/PIXMA_MG5250.aspx Downloaden.