hoe kan ik men scherm van men ps3 opnemen?

Hallo,

Ik zou graag men scherm van men ps3 opnemen.
weten jullie misschien een software hiervoor want ik vind er namelijk geen.

Mvg,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Hey, Er is nie echt een software maar meer een kastje je hebt vast wel een keer van een HDPVR gehoord daar kan je je ps3 scherm mee openemen het zal rond de 100,- kosten ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke dank je wel. Dus je moet zowiezo geld uitgeven om het optenemen ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, er is geen software dat je kan installeren op je PS3 om beeld op te nemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké dan ga ik deze zeker aanschaffen ! ik heb eens rondgekeken en heb de 'hdvpr rocket' gevonden, denk jij dat deze een goede zal zijn ?

Andere antwoorden (1)

Dit kan je doen met een game capture je hebt verschillende soorten. De meest bekende is de haupage pvr hd gaming edition. deze is wel prijzig. Er zijn ook goedkopere game caputes maar let er wel op welke resolutie hij kan opnemen.