Ik word steeds lid van een groep op Facebook terwijl ik dit niet wil, hoe kan ik dit uitschakelen?

Wanneer ik inlog op Facebook, heb ik af en toe het probleem dat ik ineens lid ben van een groep waarvan ik 100% zeker weet dat ik me niet aangesloten heb bij die groep. Ik word volgens mij uitgenodigd door vrienden, hoe kan ik dit uitschakelen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
11.5K
Ritsuka
10 jaar geleden
Elke keer dezelfde of telkens andere?

Het beste antwoord

Jouw Facebookvrienden kunnen je toevoegen aan een groep. Je bent dat vreemd genoeg meteen lid van die groep. Je kunt niet instellen dat je dat eerst moet goedkeuren. Het enige dat je kunt doen is jezelf weer afmelden bij de groep.
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik heb dat ook 3-4 groepen op een dag. Waar ik me helemaal niet voor aangemeld heb. Wachtwoord al twee keer veranderd ... Ik dacht trouwens dat je ook eerst een bericht kreeg, als iemand je aanmeld voor een groep ... persoon heeft je uitgenodigd om lid te worden van ...
Maar ik ben nu iedere keer ongevraagd goedgekeurd als lid, van groepen waar ik niks mee heb. Kan ik ook niet ergens uitzetten dat andere mij lid maken? Ik wil dat liever toch graag zelf bepalen.

Andere antwoorden (2)

Dan heeft iemand je paswoord en maakt je lid.

Toegevoegd na 10 minuten:
naast het vakje groep maken staat er een rondje als je daar op klikt kan je die groep verlaten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wat dacht je ervan die vrienden eerst vriendelijk te vragen dit NIET te doen, doen ze het wel vrienden eruit knikkeren. Mijn vrienden kring doet dit soort dingen nooit ongevraagd