Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat ik mijn foto's op mijn Usb niet meer kan openen?

Ik heb foto's op mijn USB staan, maar als ik die USB in de pc doe kan ik geen een van de foto's nog openen. Nouja kan wel openen, maar dan staat er 'ongeldige afbeelding'. En dat bij alle foto's. ik ben bang dat al mijn foto's nu kwijt zijn, en het zijn er wel rond de 900.. Help mij pls.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het kan helpen door alle foto's van usb even in een nieuwe map op de pc te zetten ?
dus gewoon alles selecteren kopieren en plakken in een nieuwe map op b.v buroblad

vaak heeft dit te maken met thumbnails die niet zijn aangemaakt of om dat er op de usb stick geen ruimte meer is voor die ("verborgen") mini bestandjes aan te maken
het zijn er erg veel dus als je pc dat probeert aan te maken lukt dat niet op de usb omdat er geen ruimte meer is

maar als je ze allemaal naar een map op de computer zet kan de pc het meestal wel weer laten zien

succes
(Lees meer...)
capthavoc
10 jaar geleden
Het kan zijn dat die foto beschadigt is doordat je toen je de foto erop had gezet de USB stick er net iets te snel uit hebt gehaald.

Toegevoegd na 41 seconden:
Ik bedoel dus net iets te snel uit de computer hebt gehaald.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beschadigde of verwijderde bestanden zijn zeer vaak te herstellen met speciaal daarvoor ontwikkelde software. Ik heb goede ervaringen met recuva. Is gratis te downloaden van het internet:

http://www.piriform.com/recuva
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding