Waarom krijg ik de hele tijd een foutmelding tijdens het inloggen met mijn DigiD?
Ik wou vandaag inloggen op duo.nl met mijn DigiD. Maar toen ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord had ingevuld kreeg ik een melding dat ik mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord al 3 keer verkeerd had ingevuld waardoor mijn account geblokkeerd was voor een kwartier, terwijl ik voor de eerste keer inlogde? Na een kwartier weer geprobeerd maar wederom die melding. Nog eens geprobeerd, maar het lukte nog steeds niet. Gebeld met een mevrouw van DigiD, die zei dat ik me wachtwoord maar moest veranderen a.d.h.v. gebruikersnaam en sofinummer. Dit geprobeerd maar weer een foutmelding dat mijn gegevens niet kloppen (en weer geblokkeerd voor een kwartier).
Ik vraag me af waarom ik steeds een foutmelding krijg terwijl ik de juiste gegevens invoer. Iemand enig idee?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.