Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom krijg ik de hele tijd een foutmelding tijdens het inloggen met mijn DigiD?

Ik wou vandaag inloggen op duo.nl met mijn DigiD. Maar toen ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord had ingevuld kreeg ik een melding dat ik mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord al 3 keer verkeerd had ingevuld waardoor mijn account geblokkeerd was voor een kwartier, terwijl ik voor de eerste keer inlogde? Na een kwartier weer geprobeerd maar wederom die melding. Nog eens geprobeerd, maar het lukte nog steeds niet. Gebeld met een mevrouw van DigiD, die zei dat ik me wachtwoord maar moest veranderen a.d.h.v. gebruikersnaam en sofinummer. Dit geprobeerd maar weer een foutmelding dat mijn gegevens niet kloppen (en weer geblokkeerd voor een kwartier).

Ik vraag me af waarom ik steeds een foutmelding krijg terwijl ik de juiste gegevens invoer. Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien heb je je DigiD langere tijd niet gebruikt, dan is hij niet meer geldig en moet je een nieuwe aanvragen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat komt heel vaak voor bij DigiD. De website kampt met heel veel problemen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb al diverse keren een nieuw wachtwoord aan moeten maken. Het is ook al eens in het nieuws en in de krant gemeld dat de website heel veel problemen geeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet, uit eigen ervaring, DigiD is één en al ellende.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daarom ben ik er nooit aan begonnen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding