Waarom kan ik geen muziek van mijn PC naar mijn SD kaart overplaatsen?

Ik heb muziek gedownload op mijn computer. nu wil ik graag die muziek kopiëren naar mijn SD kaart.
Als ik dat probeer, komt er het volgende te staan:

'De schrijf is tegen schrijven beveiligd.
verwijder de schrijfbeveiliging op deze schrijf of gebruik een andere schrijf. '

Hoe verwijder ik de schrijfbeveiliging, en is dit niet gevaarlijk voor de beveiliging van mijn computer?

Bedankt ' Jenny.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zit een heel klein schuifknopje op dat SD-kaartje. Die moet je verschuiven om hem te kunnen gebruiken.
Met de beveiliging van je PC heeft het niets te maken. Het kan natuurlijk zijn dat iemand de SD-kaart heeft beveiligd omdat ie bijv. vol staat met foto's o.i.d. Maar grote kans dat 't per ongeluk is gebeurd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon schuifknopje om zetten ja, dan moet het over zijn