Is er een snelle manier om een checkbox (bijv.: onthoud mij) aan te vinken?

het gaat bij mij altijd zo:

gebruikersnaam typen, tab, ww typen, enter. Echter, is er ook een manier om een checkbox (remember me, blijf ingelogd, onthoud mij, etc.) aan te vinken via het toetsenbord?

vroeg ik me zomaar af..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja hoor, dat gaat prima met het toetsenbord. Je hebt blijkbaar zelf al door dat je met de tab kunt manouveren, en als je daarmee bij het boxje bent aangeland waar je een kruisje kunt zetten, klik je gewoon één keer op de spatiebalk.
2e keer op spatiebalk, en het kruisje is weer weg. ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ah, bedankt! kijk, dit wist ik nou weer niet ;)