Draaien op deze laptop (zie beschrijving) games zoals mw3 en gta goed?

http://www.kieskeurig.nl/laptop/asus/n53sm-s1052v/specificaties/1034084/ kun je op deze laptop goed games spelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb niet heel ver gekeken naar de complete beschrijving, maar alleen al dat de laptop een i7 heeft en 8gig intern geheugen kan je er wel vanuit gaan dat deze het aan kan.
Alleen weet ik niet zeker of de graphics van black ops en mw3 veel verschillen, maar als er bijna geen verschil is kan ik je gerust stellen dat die laptop het aan kan, want ik kan op mijn hp g-62 met een i3 black ops op z'n hoogst aan met een enkele lag.

Houdt er wel rekening mee dat een laptop alleen op voluit werkt als je hem aan de oplader doet. Dit is omdat je de laptop zo lang mogelijk wil gebruiken zonder oplader eraan.
Dus als je voluit wil gamen op een laptop moet je wel zorgen dat je een stopcontact in de buurt hebt.

Hopelijk heb je iets aan mijn antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat moet makkelijk lukken met een GeForce GT630 video kaart en een i7 processor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je scoort ruim voldoende met het uitvoeren van de test op game-debate website.