Hoe zet ik foto's op volgorde en zorg dat het ook zo blijft? Ik zet ze bv van 1 tot 25, dan staan ze later weer allemaal door elkaar.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Welk systeem gebruik je dan?
Ritsuka
11 jaar geleden
is dit in Windows Verkenner, op een bepaalde website? verplaats je de foto's of hernoem je ze?

Het beste antwoord

Defineer ze als 001, 002, 003,...025 als je het over 1000 foto's hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het geprobeerd en jippie ik denk dat het lukt. Einde aan de chaos. bedankt