Sims scherm soms donkerder, hoe kan dit?

Als ik net de sims (3) opstart dan heb ik normaal licht van kleur etc. maar als ik dan bijv.. op tab klik om even te antwoorden op msn bijv. en ik ga weer terug is het scherm eerst héél even licht en daarna wordt het donkerder.
Nog niet zo donker dat ik de sim ofzo niet meer kan zien maar gewoon een donkerdere teint.
Heeft iemand enig idee of hier een oplossing over is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wachten tot het dag wordt misschien?? :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is niet nacht!! en de helderheid staat volop! alles is gewoon normaal..

Antwoorden (1)

Dat is denk ik je scherm helderheid,
Ik weet niet welk besturingssysteem je hebt, maar ik heb Windows 7 en heb dat probleem ook gehad. Je moet even in configuratiescherm de scherm helderheid op MAX zetten, voor als ie in het stopcontact zit, en voor als hij op accu is.

Als het goed is, moet het nu opgelost zijn